UAB „Printaprint“ įgyvendina ES struktūrinėmis lėšomis finansuojamą projektą Nr.
13.1.1-LVPA-K-860-01-0076 „E. komercijos modelio diegimas UAB „Printaprint“. Bendra
projekto vertė – 38 000,00 Eur, iš kurių 28 500,00 Eur sudaro Europos regioninės plėtros fondo
lėšos.
Parama projekto įgyvendinimui suteikta pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų
investicijų veiksmų programos 13 prioriteto „Veiksmų, skirtų COVID-19 pandemijos sukeltai
krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas aplinką tausojančiam, skaitmeniniam ir tvariam
ekonomikos atsigavimui“ Nr. 13.1.1-LVPA-K-860 „E. komercijos modelis COVID-19“.
Projektas yra finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. Finansuojama kaip
Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė.
UAB "Printaprint" – tai rinkodaros agentūra, siūlanti veiksmingas priemones, skatinančias
kurti vartotojų generuojamą turinį socialiniuose tinkluose. Įmonė savo veiklą pradėjo 2014
metais, siūlydama momentinių nuotraukų spausdinimo paslaugas.
Įmonė siekia teikti aukščiausios kokybės paslaugas, bei pasiūlyti sprendimus apimančius
įvairaus dydžio projektus. Vienos labiausiai besiplečiančių įmonės paslaugų – tai momentinių
nuotraukų spausdinimo paslaugos.
Iki šiol įmonė savo paslaugas pardavinėjo tik tiesioginiu būdu, tačiau neturėdama
galimybės valdyti verslo sandorių el. būdu (t. y. vykdyti produktų užsakymus elektroninėse
prekybos platformoje), ribojo potencialių klientų ratą ir tuo pačiu įmonės pajamų augimą.
Įmonė, siekdama padidinti konkurencingumą, pritraukti daugiau klientų ir efektyviau juos
aptarnauti, labiau išplėsti pardavimus, nusprendė skaitmenizuoti pardavimo procesus ir
pardavinėti savo produktus naudojantis elektroninės komercijos sprendimais.
Šis projektas inovatyvus tuo, kad bus kuriama elektroninės prekybos platforma,
panaudojant pažangiausias informacines technologijas, suteikiančias naujas galimybes
inovatyviam produktų pardavimui.
Įgyvendintas projektas leis įmonei efektyviau pardavinėti savo produktus, užtikrins
greitesnį ir kokybiškesnį klientų aptarnavimą, sutrumpėjęs produktų pardavimo laikas leis
aptarnauti daugiau klientų, tai užtikrins įmonės pajamų augimą.
Projekto įgyvendinimo laikotarpis nuo 2022 m. kovo mėn. iki 2023 m. kovo mėn.